رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز از اجرایی شدن بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش به دستور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

سلمان آذرسینا گفت: به منظور تحقق مطالبات جامعه ورزش و رفع نگرانی و دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان و جامعه بزرگ ورزش کشور، بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی اجرایی شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز گفت: این طرح با حمایت وزیر ورزش و جوانان در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف حمایتی و بیمه‌ای انجام گرفت.

او افزود: پوشش واقعی بیمه مورد نیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آنان، صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در راستای وظایف ذاتی و مطابق اساسنامه بوده تا خدمات شایسته و بی سابقه‌ای را مطابق دستورات وزیر ورزش و جوانان به جامعه ورزش کشور ارائه کند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی البرز افزود: با اجرای این طرح تمامی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش کشور می‌توانند با حداقل بیمه پرداختی معادل سالیانه ۶۰۰ هزار ریال از خدمات معتبر این بیمه بهره مند شوند.

او گفت: بیمه شدگان می‌توانند از خدمات بیش از شش هزار مرکز درمانی به صورت آنلاین و مطابق اعلام خسارت به شیوه آنلاین و غیر حضوری و پرداخت ٩٠ درصد خسارت بدون محدودیت و پیش شرط و تا آخرین روز اعتبار بیمه نامه در کلیه اماکن ورزشی کشور استفاده کنند.

آذر سینا گفت: ورزشکاران می‌توانتد جهت ثبت نام و مشاهده کامل خدمات به سایت sportinsurance.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.